bw-00001-2009-_BWI5459.NEF_

Scoutledarportalen

Här börjar den del av vår webbplats som är till för dig som är ledare. Här kommer du hitta verktyg, information och rapporter som underlättar ditt ledarskap.

Just nu är portalen under uppbyggnad och bara delvis av allt material som slutligen kommer landa här finns. Kika under menyn så ser du vilka undersidor portalen har. Har du frågor går det bra att maila web@stgscout.se. Flertalet sidor är låsta då materialet är ledarspecifikt, saknar du lösenord så prata med din AL.

En del ledarspecifikt material ligger fortfarande kvar här tillsvidare.

Praktisk info

Behöver du info om ekonomihantering, vem som gör vad i kåren eller organisationsinformation hittar du det här.

Kontakta!

Behöver du få tag i styrelsen, någon specifik funktionär eller vill du veta hur våra olika maillistor ser ut?

GDPR i kåren

Vi går igenom hur vi ska förhålla oss till dataskyddsförordningen i kåren. Du hittar också aktuellt hälsokort här.

Caféer

Ska din avdelning ha cafée eller är du caféansvarig. Här hittar du information om hur det går till.

Logotyper

Behöver du någon av våra loggor så hittar du dem här.