Den 20-21/9 är det sjöscoutseglingar utgående från Stockholms Segelsällskaps bryggor under Västerbron. Här är lite saker som gäller för vår kår:

• Båtar: Vi seglar med alla båtar vi har (Pejl, Toy, Bugg, Hubba, Bubba och alla optimster). Totalt är ca 40 båtar anmälda varav 17 optimister och 13 Avanti. Se http://www.sjoscoutseglingarna.se för senaste info.
  • Tider: Seglingarna är kl 10-16 på lördag och 10-14 på söndag. På lördag är det regattamiddag kl 18 och på söndag är det prisutdelning kl 14-15. Samling 8:00-8:30 på både lördag och söndag, om ni inte fått annan info.
  • Anmälan till regattamiddag: På lördag kl 18 är det regattamiddag följd av disco som våra utmanare anordnar. Alla som vill komma skall anmäla genom respektive ledare eller till Tobbe och sätta in 100:- på kårens plusgirokonto 151347-2 med namn & ”regattamiddag” senast måndag 15/9. Detta gäller även funktionärer.
  • Mat: Vi kommer att försöka fixa mat och fika till alla som vill. Deltagarna får betala, medan funktionärerna får frukost och lunch gratis. Lunch blir hamburgare, korv eller vad vi nu lyckas få till. Det kommer att finnas kuponger att köpa typ lunch 50:-, fika 20:-, frukost/kvällsfika 25:-, så minst 100:-/dag för mat och fika är det bra om alla har med sig.
  • Logi: Gästande kårer kommer att sova i sina båtar, men en del i vår villa också. Utmanarna planerar att sova i villan också. Är det fler som vill, så kan det funka, men vi kan behöva prioritera de gästande kårerna.
  • Frågor Allmän info finns i inbjudan Undrar du om något? Kontakta Tobbe, Janna, Peter eller Simon.